Doprava zboží

Informace o způsobech přepravy Technicorp spol. s r. o.

 

Osobní odběr zboží na výdejním místě. Více informací naleznete níže. Klikněte zde>>>

pošta

Náš hlavním přepravce je Česká pošta a tak si pro Vámi objednané zboži můžete vybrat z těchto služeb:

 

 

Balík Do balíkovny      Balík Do ruky      Balík Na poštu

 

 

 

Balíkovna

Balík do balíkovny

 

  • Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.
  • Po odeslání Balíku z našeho obchodu, Vám zašleme kód pro sledování zásilky. Díky němu zjistíte kde se právě Váš balík nachází.
  • Online sledování zásilek sledujte na https://www.postaonline.cz/trackandtrace
  • V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení.  Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
  • Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna. Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko "Zrychlený výdej balíků", zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
  • Českou poštu zajímá hlavně hmotnost a tak si u nás můžete vybrat buď do 5 kg nebo do 20kg.
  • Hmotnosti nemáme napsané u všech produktů a tak doporučujeme, že když budete mít velkou objednávku raději vyberte tu objemnější variantu. Pokud si nebudete jistí jakou variantu přepravy vybrat, kontaktujte nás, rádi Vám poradíme.
  • Maximální povolené rozměry balíku 50 x 50 x 70 cm.

 

 

 

do ruky

Balík do ruky

 

  • Doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den od podání zásilky.
  • Po odeslání balíku z našeho obchodu, Vám zašleme kód pro sledování zásilky. Díky němu zjistíte kde se právě Váš balík nachází.
  • Online sledování zásilek sledujte na https://www.postaonline.cz/trackandtrace
  • V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
  • Na webu i v mobilní aplikaci Česká pošta poskytuje možnost změnit termín i způsob doručení.
  • Dopravce zajímá jen nejdelší strana a hmotnost do 30kg. Malé balíky se nám zpravidla vejdou do "S" nebo "M" velikosti balíku.

 

 

 

 na poštu

Balík Na poštu

  • Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků až do velikostní kategorie XL (nejdelší strana do 240 cm) po celé České republice.
  • Při vytváření objednávky si vyberete na jaké poště bude Váš balík čekat.
  • Pokud si adresát z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík Na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů.
  • Po odeslání balíku z našeho obchodu, Vám zašleme kód pro sledování zásilky. Díky němu zjistíte kde se právě Váš balík nachází.
  • Online sledování zásilek sledujte na https://www.postaonline.cz/trackandtrace
  • Dopravce zajímá jen nejdelší strana a hmotnost do 30 kg. Malé balíky se nám zpravidla vejdou do "S" nebo "M" velikosti balíku.

  

  

sídlo

Osobní odběr zboží na výdejním místě

 

K osobnímu vyzvednutí zboží máme pro Vás připraveno výdejní místo na adrese:

Smotlachova 580/1

Praha 4, Kamýk

142 00

Autem

  • U nás můžete bezplatně zaparkovat.
  • Z Kunratické spojky sjeďte na Vestec (EXIT 3) a z Jižní spojky doporučujeme sjezd na Krč.

Pěšky

  • Dojedete autobusem č. 197 ze zastávky metra "B" Smíchovského nádraží nebo autobusem č. 215 ze zastávky metra "C" Kačerov.
  • Vystupte na zastávce Přírodní nebo Pavlíkova a odtud je to asi 4 minuty chůze.
  • Pro Google mapy můžete využít přiloženou mapu níže.
  • Používáte raději mapy.cz, tak odkaz na mapu jsme Vám také připravili zde.

A až budete u nás tak jen projděte tou zelenou brankou vpravo a jděte rovně dozadu až k bílým dveřím (viz foto níže)

Google map: 50.009634, 14.449254

 

 

 

místo

 

Balení zboží

  • Při balení zboží bereme na vědomí, že při přepravě může dojít k nepředvídatelným událostem, tak balíky vždy balíme pečlivě aby se zboží dostalo k zákazníkům neporušené nebo nepožkozené.
  • Nevíte nebo si nejste jisti jakou variantu přepravy si vybrat? Kontaktujte nás, poradíme Vám.
  • Pokud Vám balík přijde zjevně požkozený doporučujeme nepřebírat zásilku. V případě, že přesto zásilku přijmete a usoudíte, že zboží je požkozeno z důvodů přepravy tak reklamaci proveďte u přepravce. U České pošty můžete reklamovat podle postupu >>> zde.
  • Pokud si budete přát poradit jestli vůbec můžete zásilku reklamovat u přepravce nebo přímo u nás, tak neváhejte a kontaktujte nás.

 

 

 

K doručení balíků využíváme Českou poštou.

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info

DOTAZ

Souhlasím s podmínkamy ochrany osobních údajů dle GDPR: *