Panel uživatele

Doprava zboží

Informace o dopravě TECHNICORP ESHOP s. r. o.

Ceník dopravy

 

pošta

Objednávky Vám zasíláme Českou poštou.

 

Česko   Ceník dopravy Česko   Česko

 Druh dopravy Popis dopravy Cena bez DPH  Cena s DPH 

Výdejní místo
Výdejním místo Technicorp Eshopu

Osobní vyzvednutí na výdejním místě

K Vltavě 653/63, Praha 4 - Modřany

ZDARMA ZDARMA
Balíkovna
Balík Do balíkovny   
Při nákupu do 2 000,- s DPH 81,82,- 99,-
Při nákupu nad 2 000,- s DPH ZDARMA ZDARMA
Balík Do ruky  Balík Do ruky   Při nákupu do 2 000,- s DPH 123,14,- 149,-
 Při nákupu nad 2 000,- s DPH  ZDARMA ZDARMA

Balík Na poštuBalík Na poštu  

Při nákupu do 2 000,- s DPH 114,88,- 139,-
Při nákupu nad 2 000,- s DPH ZDARMA ZDARMA

Poštovní obálkou

Poštovní obálka

Vybrané maloobjemné zboží jako jsou například rukavice Vám zašleme obálkou do schránky jako CENNÉ PSANÍ. 81,82,- 99,-

Dobírka
Dobírka

Dobírku můžete zaplatit i kartou při převzetí. 37,19,- 45,-


Doprava zdarma platí pro objednávky po České republice.

 

Slovensko   Ceník dopravy na Slovensko   Slovensko

 Dopravce  Druh dopravy  Cena bez DPH Cena s DPH
Česká pošta  ČP Obchodní balík na Slovensko (balík do 5 kg) 325,62,- 394,-
 ČP Obchodní balík na Slovensko (balík do 10 kg) 350,41,- 424,- 
 ČP Obchodní balík na Slovensko (balík do 20 kg) 400,- 484,-
Dobírka na Slovensko 64,46,- 78,-

 

 

 Další informace o dopravě

 

 

Balíkovna

Balíkovna

 

  • Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.
  • Po odeslání balíku z našeho obchodu, Vám přijde kód pro sledování zásilky. Díky němuž zjistíte, kde se právě Váš balík nachází.
  • Online sledování zásilek sledujte na https://www.postaonline.cz/trackandtrace
  • V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
  • Pro vyzvednutí z Balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna. Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko "Zrychlený výdej balíků", zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
  • Českou poštu zajímá zejména hmotnost, a tak lze balík odeslat až do váhy 20 kg.

 

 

 

do ruky

Balík do ruky

 

  • Doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den od podání zásilky.
  • Po odeslání balíku z našeho obchodu, Vám přijde kód pro sledování zásilky. Díky němuž zjistíte, kde se právě Váš balík nachází.
  • Online sledování zásilek sledujte na https://www.postaonline.cz/trackandtrace
  • V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
  • Na webu i v mobilní aplikaci Česká pošta poskytuje možnost změnit termín i způsob doručení.
  • Takto Česká pošta přijímá balíky až do váhy 30 kg.

 

 

 

 na poštu

Balík Na poštu

  • Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků až do velikostní kategorie XL (nejdelší strana do 240 cm) po celém Česku.
  • Při vytváření objednávky si vybíráte na jaké poště bude Váš balík čekat.
  • Pokud si adresát z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík Na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů.
  • Po odeslání balíku z našeho obchodu, Vám přijde kód pro sledování zásilky. Díky němuž zjistíte, kde se právě Váš balík nachází.
  • Online sledování zásilek sledujte na https://www.postaonline.cz/trackandtrace
  • Takto Česká pošta přijímá balíky až do váhy 30 kg.

  

  

sídlo

Osobní odběr zboží na výdejním místě

 

K osobnímu vyzvednutí máme pro Vás otevřené výdejní místo na adrese:

K Vltavě 653/63

Praha 4 - Modřany

143 00

Pondělí až Pátek
10:00 - 17:00

vchod

 

Balení zboží

  • Při balení zboží bereme na vědomí, že při přepravě může dojít k nepředvídatelným událostem, tak balíky vždy balíme pečlivě aby se zboží dostalo k zákazníkům neporušené nebo nepožkozené.
  • Nevíte nebo si nejste jisti jakou variantu přepravy si vybrat? Kontaktujte nás, poradíme Vám.
  • Pokud Vám balík přijde zjevně požkozený doporučujeme nepřebírat zásilku. V případě, že přesto zásilku přijmete a usoudíte, že zboží je požkozeno z důvodů přepravy tak reklamaci proveďte u přepravce. U České pošty můžete reklamovat podle postupu >>> zde.
  • Pokud si budete přát poradit jestli vůbec můžete zásilku reklamovat u přepravce nebo přímo u nás, tak neváhejte a kontaktujte nás.

 

 

 

Adler trička v mnoha různých barvách

Doprava od 99,-

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info

DOTAZ

Souhlasím s podmínkamy ochrany osobních údajů dle GDPR: *